Kiedy wydatki na meble biurowe zalicza się do kosztów uzyskania przychodu
Firma wymieniła meble w biurze. Są to niskocenne przedmioty (każdy kosztował od 1000 zł do 2000 zł) i traktujemy je jako wyposażenie. W którym momencie zaliczyć te wydatki do kosztów uzyskania przychodu?
Zakupione przez podatnika elementy wyposażenia w postaci np. mebli zaliczamy do kosztów uzyskania przychodu w miesiącu oddania ich do użytkowania. To oznacza, że dla celów podatkowych data nabycia tych elementów wyposażenia ma drugorzędne znaczenie – z wyjątkiem sytuacji, w której data poniesienia wydatku jest tożsama z datą przyjęcia ich do używania.
Grzegorz Ziółkowski
doradca podatkowy
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
