Klient biura rachunkowego nie może domagać się zmiany obsługującej go księgowej
W celu szybszego pozyskania klientów przygotowałam promocję polegającą na 50% zniżce przez pierwsze trzy miesiące obsługi, pod warunkiem zawarcia umowy na czas określony. Dzięki tej akcji pozyskałam dużego klienta, którego obsługa wypełniła moje moce przerobowe. Początkowo zajmowałam się jego sprawami osobiście, a następnie przekazałam go księgowej, którą zatrudniam. Klient został o tym poinformowany i w odpowiedzi napisał, że cieszy się z możliwości współpracy z nową osobą, akceptując tę zmianę. Po pewnym czasie ta księgowa zdecydowała się przejść na emeryturę, dlatego klient został przekazany kolejnej osobie z zespołu. Wkrótce nowa księgowa zaczęła zgłaszać zastrzeżenia, że klient oczekuje zaliczania w koszty wszystkich wydatków, co – zgodnie z przepisami – jest niemożliwe. Klient zwrócił się do mnie z prośbą o zmianę księgowej, argumentując, że obecna – mimo że dokładna i rzetelna – nie rozumie praktyki biznesowej, która rzekomo pozwala na zaliczanie większej liczby wydatków w koszty.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
