16.09.2024 05:00 Podatki

Czy kody rabatowe powodują powstanie przychodu podatkowego

Wnioskodawczyni prowadzi działalność, w ramach której emituje bony o określonej wartości i terminie realizacji, które klienci mogą wymieniać na usługi lub towary oferowane przez spółkę, lub jej partnerów biznesowych. Bony te dostępne są w różnych wariantach i mają standardowy termin ważności - 12 miesięcy. Spółka planuje wprowadzenie opłaty manipulacyjnej, która umożliwiłaby klientom przedłużenie terminu realizacji bonów. W przypadku przeterminowanych bonów spółka rozważa wprowadzenie kodów rabatowych, które klienci mogliby wykorzystać przy kolejnych zakupach.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty