Czy kody rabatowe powodują powstanie przychodu podatkowego
Wnioskodawczyni prowadzi działalność, w ramach której emituje bony o określonej wartości i terminie realizacji, które klienci mogą wymieniać na usługi lub towary oferowane przez spółkę, lub jej partnerów biznesowych. Bony te dostępne są w różnych wariantach i mają standardowy termin ważności - 12 miesięcy. Spółka planuje wprowadzenie opłaty manipulacyjnej, która umożliwiłaby klientom przedłużenie terminu realizacji bonów. W przypadku przeterminowanych bonów spółka rozważa wprowadzenie kodów rabatowych, które klienci mogliby wykorzystać przy kolejnych zakupach.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się