Artykuł aktualny do 2023-06-30
16.12.2021

Od 16 grudnia 2021 r. obowiązują zmiany w rozliczaniu wsparcia udzielonego przedsiębiorcom w związku z kryzysem spowodowanym epidemią COVID-19

Przepisy ustawy o COVID-19 zostały doprecyzowane o nowe rozwiązania w zakresie m.in. rozliczania dofinansowania do wynagrodzeń pracowników czy wypłaty świadczenia postojowego, a także zasad kontroli wypłaty tych środków. Zmiany te mają na celu usprawnienie dokonywania rozliczeń z ww. tytułów i są uznawane za korzystne dla beneficjentów tej pomocy.  

Dzięki doprecyzowaniu przepisów beneficjenci pomocy będą mieli większą wiedzę na temat swojej sytuacji prawnej w związku z uzyskaniem pomocy oraz możliwych konsekwencji w przypadku niewywiązania się z obowiązków wynikających z ustawy o COVID-19. Zmiany mają też na celu zminimalizowanie ryzyka powstawania różnych interpretacji i rozstrzygnięć przez organy stosujące te przepisy, a także sądy.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty