Od 16 grudnia 2021 r. obowiązują zmiany w rozliczaniu wsparcia udzielonego przedsiębiorcom w związku z kryzysem spowodowanym epidemią COVID-19
Przepisy ustawy o COVID-19 zostały doprecyzowane o nowe rozwiązania w zakresie m.in. rozliczania dofinansowania do wynagrodzeń pracowników czy wypłaty świadczenia postojowego, a także zasad kontroli wypłaty tych środków. Zmiany te mają na celu usprawnienie dokonywania rozliczeń z ww. tytułów i są uznawane za korzystne dla beneficjentów tej pomocy.
Dzięki doprecyzowaniu przepisów beneficjenci pomocy będą mieli większą wiedzę na temat swojej sytuacji prawnej w związku z uzyskaniem pomocy oraz możliwych konsekwencji w przypadku niewywiązania się z obowiązków wynikających z ustawy o COVID-19. Zmiany mają też na celu zminimalizowanie ryzyka powstawania różnych interpretacji i rozstrzygnięć przez organy stosujące te przepisy, a także sądy.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się