Czy można zaliczyć do kosztów wydatki związane z uznaniem reklamacji sprzedanego towaru
PROBLEM
Moja firma zajmuje się produkcją sprzętu AGD. Każdorazowo przed sprzedażą urządzenia podlegają testom jakościowym, przeprowadzanym przez pracowników. W przypadku gdy wadliwy produkt, mimo przeprowadzenia dodatkowych testów, przechodzi przez bramkę jakości i zostaje wysłany do klienta, oznacza to, że błąd nie był możliwy do zidentyfikowania. Wynika to z faktu, że pracownicy mogą przeoczyć bardzo drobne nieprawidłowości, które nie są możliwe do wykrycia podczas przeprowadzania testów. Czy w takiej sytuacji mogę ująć w kosztach uzyskania przychodów wydatki związane z wymianą lub naprawą sprzedanego towaru w ramach udzielonej gwarancji?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się