Jak rozliczyć w kosztach wydatki na wyposażenie biura prowadzonego w wydzielonej części domu mieszkalnego
PROBLEM
Przedsiębiorca rozpoczął prowadzenie działalności gospodarczej w budynku mieszkalnym stanowiącym jego własność. Na prowadzenie działalności gospodarczej przeznaczył około 20% całkowitej powierzchni użytkowej budynku. Na tę część składają się gabinet, korytarz i toaleta, z których korzystają klienci Przedsiębiorcy. Przedsiębiorca poniósł wydatki na zakup sprzętów, mebli i urządzeń do tej części budynku, które służą do prowadzenia działalności. Czy Przedsiębiorca może te wydatki rozliczyć w kosztach)
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się