20.10.2017 Obrót gospodarczy

Zmiany w prowadzeniu akt osobowych funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej

Minister Rozwoju i Finansów określił zasady prowadzenia akt osobowych funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej oraz wskazał, jakie dokumenty powinny znaleźć się w poszczególnych częściach tych akt. Tak jak dotychczas akta osobowe funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej składają się z trzech części: A, B i C:

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty