20.11.2014 Ubezpieczenia

Nie traktuje się jako przerwy w ubezpieczeniu przerwy przypadającej na dzień ustawowo wolny od pracy

Jeżeli pracownik miał przerwę w umowach o pracę przypadającą na 1 listopada 2013 r. albo rozpoczął zatrudnienie od 2 listopada 2013 r., to listopad 2013 r. należy potraktować jak normalny, w pełni przepracowany miesiąc i do obliczenia podstawy zasiłku przyjąć wynagrodzenie za ten miesiąc.

PROBLEM

Pracownik zatrudniony od 2 listopada 2013 r. do 31 grudnia 2014 r. poprzednio był u nas zatrudniony na okres próbny od 1 sierpnia do 31 października 2013 r. Zachorował w listopadzie br., ustaliśmy więc podstawę wymiaru zasiłku od grudnia 2013 r. do października 2014 r. (listopad nie jest pełnym miesiącem ubezpieczenia). Program kadrowy podpowiada mi, że powinnam uwzględnić wynagrodzenie za październik i listopad 2013 r. Jakie miesiące należy uwzględnić w podstawie wymiaru zasiłku?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty