22.04.2006 Kadry i płace

Kiedy pracodawca nie musi wypłacać ekwiwalentu za niewykorzystany urlop?

Na podstawie umowy o pracę na zastępstwo zatrudniliśmy pracownicę na stanowisku sekretarki na okres od 12 września 2005 r. do 30 kwietnia 2006 r. Ze względu na to, że sekretarka dyrektora, którą zastępowała ta pracownica, wystąpiła o kolejny urlop bezpłatny na okres 4 miesięcy (przyjdzie do pracy tylko na 7 dni), chcielibyśmy na ten czas ponownie zatrudnić tę samą pracownicę na zastępstwo. Umowa zostanie podpisana jeszcze w kwietniu br. z zaznaczeniem, że praca będzie wykonywana od 12 maja br. Czy możemy nie wypłacać z końcem kwietnia 2006 r. pracownicy na zastępstwo ekwiwalentu pieniężnego za niewykorzystany urlop, jeśli chce go wykorzystać w czerwcu br. (ma już wykupione wczasy)? Zaznaczam, że w treści umowy o pracę zawrzemy zapis o wykorzystaniu przysługującego urlopu wypoczynkowego w czasie obowiązywania kolejnej umowy.

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne