12.05.2013 Kadry i płace

Jak w regulaminie pracy prawidłowo określić miejsce wypłaty wynagrodzenia

Nasza firma ma obowiązek tworzenia regulaminu pracy. Ostatnio podczas kontroli inspektor pracy zarzucił nam, że w regulaminie pracy nie wskazaliśmy miejsca wypłaty wynagrodzenia. W jaki sposób powinniśmy je określić?

PROBLEM

RADA

Powinni Państwo określić w regulaminie pracy, że pensja będzie wypłacana pracownikom w siedzibie firmy lub w miejscu wykonywania pracy przez pracownika. Najczęściej będzie to pomieszczenie, w którym pracodawca umożliwia pracownikowi odbiór pensji, tj. w którym wypłata następuje do rąk pracownika. Szczegóły w uzasadnieniu.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne