07.09.2006 Kadry i płace

Czy można zwolnić pracownika z powodu złej oceny jego pracy

W naszej firmie obowiązują procedury dotyczące obsługi klientów. Każdy pracownik jest z nimi zapoznawany. Jednym z kryteriów oceny pracy pracowników jest ich sposób kontaktu z klientem. Pracownicy wiedzą, że będą oceniani przez tzw. tajemniczego klienta, czyli pracownika z centrali naszej firmy. Czy jeżeli ocena wypadnie źle, to możemy pracownika zwolnić?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty