W zakresie: - zwolnienia z VAT wykonywanych czynności związanych z obsługą rachunku płatniczego na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 40 ustawy o VAT, - braku zwolnienia z VAT wykonywanych czynności związanych z obsługą rachunku płatniczego - czynności techniczne.
W zakresie ustalenia, czy na Spółce będzie ciążył obowiązek pobrania i zapłaty podatku u źródła od nabycia usług wynajmu samochodów osobowych za granicą, wykorzystywanych przez pracowników Spółki w związku z odbywaniem podróży służbowych, w przypadku, gdy podmiotem wynajmującym samochód jest pracownik Spółki, który to dokonuje zapłaty za wynajem z wykorzystaniem Karty.
Dotyczy zwolnienia z opodatkowania otrzymanych Kart przedpłaconych finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Ustalenie, czy przekazanie środków pieniężnych w postaci dobrowolnych napiwków od Klientów, stanowi przychód dla Spółki w świetle ustawy o CIT.
W zakresie: - zastosowania wyłączenia, o którym mowa w art. 15d ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, do kosztu opłaconego służbową kartą płatniczą, - zastosowania wyłączenia, o którym mowa w art. 15d ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, do kosztu opłaconego przez pracownika prywatną kartą płatniczą lub przelewem, w przypadku gdy Spółka dokona zwrotu wydatku
Brak prawa do zastosowania zwolnienia od podatku usług związanych z obsługą Platformy na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 40 ustawy.
Opodatkowanie wyłącznie usług pośrednictwa, których podstawą opodatkowania jest prowizja, w przypadku dystrybucji bonów jednego przeznaczenia i bonów różnego przeznaczenia oraz w przypadku dystrybucji kart pieniądza elektronicznego i uznania tych usług za usługi pośrednictwa finansowego podlegające zwolnieniu od opodatkowania na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 40 ustawy.
zwolnienie z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kasy rejestrującej w przypadku otrzymywania zapłaty za sprzedaż towarów oraz świadczone usługi bezpośrednio przelewem na konto bankowe Wnioskodawcy (Kanał I), za pośrednictwem systemu płatniczego on-line lub płatność kartą płatniczą (debetową lub kredytową) przez Operatora (Kanał II) oraz za pośrednictwem karty płatniczej przy użyciu terminala
Prawo do zastosowania zwolnienia od podatku dla Usługi Autoryzacji i Usługi Rozliczania.
Czy płatności dokonywane przez Wnioskodawcę z tytułu usług świadczonych przez operatora obsługi rozliczeń kart płatniczych (debetowych i kredytowych), opisanych w stanie faktycznym, mieszczą się w kategorii płatności za usługi niematerialne i konsekwentnie są objęte ryczałtowym opodatkowaniem na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 1 lub 2a ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych
W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów podatku u źródła wynikającego z ubruttowienia należności wypłacanych na rzecz zagranicznych kontrahentów.
zwolnienia z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kasy rejestrującej w przypadku otrzymywania zapłaty za sprzedaż towaru oraz świadczone usługi bezpośrednio przelewem na konto bankowe Wnioskodawcy (Kanał I), za pośrednictwem systemu płatniczego on-line lub płatność kartą płatniczą (debetową lub kredytową) przez Operatora (Kanał II) oraz za pośrednictwem karty płatniczej przy użyciu terminala
Obowiązek dokumentowania otrzymywanych zaliczek i przedpłat za pośrednictwem kasy rejestrującej oraz możliwości rezygnacji z ewidencjonowana ich za pomocą kasy rejestrującej w przypadku oraz możliwość wystawienia faktury na żądanie nabywcy do paragonu fiskalnego zawierającego NIP nabywcy, którego kwota należności ogółem nie przekracza 450 zł (lub 100 EUR).
ustalenie czy wyłączenie z kosztów uzyskania przychodów, o którym mowa w art. 15d ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych płatności dotyczących transakcji określonych w art. 19 ustawy Prawo przedsiębiorców obejmuje także płatności dokonywane za pośrednictwem kart płatniczych oraz systemów obsługi płatności, takich jak np. P., D., czy Pr.
opodatkowanie usług procesowania transakcji i usług administracji kartami
obowiązki płatnika w związku w związku z otrzymaniem przez pracowników kart przedpłaconych.
Czy Wnioskodawczyni będzie mogła wydatek na zakup samochodu o wartości powyżej 15.000 zł zaliczyć w koszty uzyskania przychodów, w przypadku uregulowania należności z firmowego rachunku płatniczego walutowego, za pomocą karty płatniczej walutowej?
Zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania obrotu przy zastosowaniu kasy rejestrującej.
W zakresie skutków podatkowych przyznania świadczeń pracownikom z ZFŚS w postaci środków pieniężnych w formie kart przedpłaconych.
Wyłączenie z podstawy opodatkowania opłat interchange i systemowych pobieranych od Wnioskodawcy przez Organizacje kartowe i następnie zwracanych Wnioskodawcy przez Akceptantów.
W przypadku otrzymania przez wybranych pracowników kart prezentowych (podarunkowych), zasilanych środkami pieniężnymi, sfinansowanych w całości ze środków pieniężnych pochodzących z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, przychód pracowników z tego tytułu będzie korzystał ze zwolnienia od podatku dochodowego od osób fizycznych do kwoty 1.000 zł w roku podatkowym, zgodnie z brzmieniem art. 21 ust
Zwolnienie z podatku VAT dla nabywanych usług od międzynarodowych organizacji płatniczych oraz dla świadczonych usług związanych z wydawaniem kart płatniczych i rozliczaniem transakcji wykonywanych przez członków spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych przy użyciu kart płatniczych.
Uznanie środków pieniężnych ze sprzedaży kart przedpłaconych z kodem jako zaliczki na poczet wykonania; określenie momentu powstania obowiązku podatkowego dla sprzedaży kart przedpłaconych z kodem; uznanie środków pieniężnych uzyskanych od Spółki B z tytułu braków w kartach przedpłaconych z kodem ze sprzedaży kart przedpłaconych z kodem jako zaliczki na poczet wykonania usługi; określenie momentu powstania