29.05.2012 Kadry i płace

Jak ustalić ekwiwalent za urlop wypoczynkowy, jeżeli pracownik otrzymywał składniki wynagrodzenia w różnej wysokości

Z dniem 30 maja br. jeden z naszych pracowników rozwiązał umowę o pracę i nabył prawo do ekwiwalentu za 11 dni niewykorzystanego urlopu. Pracownik był zatrudniony na pełny etat od poniedziałku do piątku. Do końca lutego br. wykonywał pracę na stanowisku asystenta sprzedaży i otrzymywał wynagrodzenie określone według stawki miesięcznej 2000 zł brutto oraz premię od sprzedaży w wysokości 6% zysku od sprzedanych przez niego w danym miesiącu produktów. Od marca pracownik był zatrudniony na stanowisku przedstawiciela handlowego i otrzymywał wynagrodzenie określone według stawki miesięcznej 2500 zł brutto, premię regulaminową w wysokości 8% zysku od sprzedanych przez niego w danym miesiącu produktów oraz dodatek stażowy 300 zł. W lutym pracownik korzystał z urlopu bezpłatnego, a w kwietniu był chory przez 5 dni. Jak należy naliczyć pracownikowi ekwiwalent za niewykorzystany urlop?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne