29.12.2003 Podatki

Czy wydatki poniesione na zakup reklamówek należy zaliczyć do kosztów jako wydatki poniesione na reklamę niepubliczną

Spółka z o.o. prowadząca sieć samoobsługowych sklepów spożywczych zamierza zakupić torby foliowe z nadrukiem, na których wskazana będzie jej nazwa i logo, jak również adresy sklepów wraz z godzinami ich otwarcia. Czy biorąc pod uwagę fakt, że torby będą wydawane ściśle określonym osobom, wyłącznie klientom dokonującym w tych sklepach zakupów - wydatki poniesione na ich zakup podlegać będą limitowaniu jako koszty reklamy niepublicznej?

Wydatki, o których mowa w pytaniu, mogą być w całości zarachowane w ciężar kosztów uzyskania przychodów, bez konieczności dokonywania oceny pod kątem publiczności działań promocyjnych podatnika. Fakt ich wydawania jedynie klientom sklepów, a więc osobom, które dokonały w tych sklepach zakupów - nie ma tutaj żadnego znaczenia.
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne