Indeks tematów
A B C D E F G H I J K L Ł M N O P Q R S Ś T U V W Z Ź Ż
Typ dokumentu
Tematy: logo
Najnowsze   |   Najstarsze
Interpretacja
09.03.2004 Podatki

Czy zakupione na podstawie faktury VAT prawa do korzystania z nazwy firmy oraz jej logo stanowią wartości niematerialne i prawne podlegające amortyzacji ?

Interpretacja
24.03.2004 Podatki

Czy wydatki poniesione na zakup odzieży z logo firmy dla pracowników można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów Spółki?

Interpretacja
31.12.2004 Podatki

Czy stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów Oddziału wydatki związane z wymienionymi działaniami w zakresie reklamy leków (produktów), m. in.: 1) działania reklamowe i promocyjne w środowisku lekarskim dotyczące produktów S wydawanych na recepty (w tym dystrybucja ulotek, imienny mailing, rozdawnictwo przedmiotów (gadżetów)?

Interpretacja
21.03.2005 Podatki

Pytanie Spółki dotyczy zmożliwości zaliczenia do kosztów uzyskani przychodów wydatków na reklamę produktów leczniczych.

Interpretacja
11.07.2005 Podatki

Czy opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług podlega czynność nieodpłatnego przekazania toreb i pudełek z logo firmy służących do opakowania sprzedawanych wyrobów ?

Interpretacja
28.07.2005 Podatki

Czy zakup regałów/gablot o jednostkowej cenie do 3.500 zł oznakowanych logo Spółki-dystrybutora narzędzi i urządzeń dla instalatorów, wstawionych do placówek handlowych klientów (hurtowni, sieci handlowych) w celu ekspozycji dostarczanych im narzędzi (tylko towarów Spółki) jest reklamą publiczną nielimitowaną i jednorazowo kosztem uzyskania przychodów?

Interpretacja
09.09.2005 Podatki

Czy wydatki poniesione na nabycie systemu identyfikacji imiennej obejmującej m.in. znak graficzny, logo, listownik, wizytówki oraz identyfikator imienny Spółka może zaliczyć bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów oraz czy wydatki te mają charakter wydatków na reprezentację i reklamę firmy?

Interpretacja
11.01.2006 Podatki

Czy wypłacona przez sponsora nagroda, związana z umową reklamową, za zdobycie tytułu Drużynowego Mistrza Polski jest opodatkowana podatkiem od towarów i usług?

Interpretacja
08.05.2006 Podatki

Stowarzyszenie, zgodnie z zapisami w statucie prowadzi działalność wydawniczą, będącą wynikiem prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych oraz pozostałych nauk humanistycznych i społecznych. W efekcie przeprowadzonych prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie nauk o kulturze fizycznej i sporcie Stowarzyszenie wydaje książkę, pozyskując na ten cel środki z darowizn

Interpretacja
09.05.2006 Podatki

Czy wydatki na zakup opakowań z logo firmy i adresami sklepów, wydawanych nieodpłatnie klientom zakupującym towar w celu zapakowania go, są kosztami podatkowymi zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, czy kosztami reklamy niepublicznej zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28? Spółka prowadzi działalność handlową polegającą na sprzedaży detalicznej.

Interpretacja
30.10.2006 Podatki

Czy wydatki na zakup regałów i stojaków opatrzone logo Spółki, w które Spółka wyposaża punkty sprzedaży Klientów są kosztem uzyskania przychodów nie podlegającym limitowi określonemu w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Stojaki i regały służą uwidocznieniu sprzedaży produktów Spółki prowadzonej przez Klientów.

Interpretacja
11.12.2006 Podatki

Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów

Interpretacja
24.04.2007 Podatki

Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy

Interpretacja
24.04.2007 Podatki

Czy wydatki na nabycie ubrań z logo firmy mogą być uznane za wydatki o charakterze reklamowym i w całości uznane za koszty uzyskania przychodów?

Interpretacja
23.05.2007 Podatki

Czy środki przekazane podwykonawcy w postaci poniesionych bezpośrednio przez Spółkę kosztów (nakładów rzeczowych) na modernizację placów zabaw są kosztem uzyskania przychodu w dacie ich poniesienia, tj. ujęcia kosztu w księgach rachunkowych (zaksięgowania) na podstawie otrzymanej od podwykonawcy faktury? Spółka jest organizatorem programu, którego celem jest m.in. kompleksowa modernizacja 10 istniejących

Interpretacja
31.05.2007 Podatki

Spólka jawna, prowadząca działalność handlową artykułami elektrycznymi w cyklach półrocznych zamawia flagi z materiałów tkanych, na których umieszczone jest ogólne określenie reklamowe oferowanych przez firmę do sprzedaży artykułów elektroinstalacyjnych. W związku z powyższym czy istnieje możliwośc zaliczenia poniesionych wydatków na zakup flag w poczet kosztów uzyskania przychodu?

Interpretacja
03.07.2007 Podatki

Czy wydatki na zakup pracownikom ubrań z logo firmy w nowym stanie prawnym, od 1 stycznia 2007r. (art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych), stanowią koszt uzyskania przychodów?

Interpretacja
17.07.2007 Podatki

Czy wydatki związane z opisanym powyżej działaniami reklamowymi promującymi usługi Spółki, w tym w szczególności umieszczanie logo firmy, logo grupy usług lub logo poszczególnych usług Spółki na banerach reklamowych czy też drobnych upominkach rozdawanych graczom i kontrahentom, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, jako działania reklamowe ponoszone w celu uzyskania lub zabezpieczenia

Interpretacja
17.07.2007 Podatki

Możliwośc zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków przeznaczonych na zakup gadżetów oznakowanych logo firmy.

Interpretacja
17.07.2007 Podatki

Czy w świetle obowiązującego od dnia 01.01.2007r. art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. nr. 54 poz 654 ze zm) pod pojęciem reprezentacji, która w rozumieniu powołanej normy prawnej nie stanowi kosztów uzyskania przychodów, należy rozumieć: sporządzenie nazwy firmy wraz z logo i umieszczenie jej nad miejscem prowadzenia działalności

Interpretacja
20.07.2007 Podatki

Czy zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki na tzw. gadżety reklamowe przekazywane potencjalnym klientom, jak również klientom z którymi już Spółka współpracuje, są kosztami reklamowymi i stanowią tym samym koszty uzyskania przychodów.

Interpretacja
08.08.2007 Podatki

Czy koszty poniesione na zakup kalendarzy z logo firmy i dodatkowymi informacjami o firmie, w świetle obowiazujacych od 01.01.2007r. przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych będą stanowiły wydatki na cele reklamy, czy na cele reprezentacyjne?

Interpretacja
09.08.2007 Podatki

Dotyczy zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych zawierających logo firmy do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).

Interpretacja
23.08.2007 Podatki

Dotyczy uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków związanych z zakupem upominków dla kontrahentów (tj. długopisów, piór, portfeli, parasoli, polarów, kubków) opatrzonych logo firmy.

Poprzednia Następna