Czy posiadanie przez Spółkę kserokopii certyfikatu rezydencji oraz oryginału tłumaczenia certyfikatu sporządzonego przez tłumacza przysięgłego jest wystarczającym udokumentowaniem siedziby zagranicznego podatnika?
Czy wydatki poniesione przez przedstawicielstwo spółki znajdujące się na Ukrainie mogą być udokumentowane przez Centralę kopiami dokumentów (poświadczonymi za zgodność z oryginałem)?
Czy ponoszone przez Spółkę wydatki dotyczące funkcjonowania ukraińskiego przedstawicielstwa mogą być na gruncie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych zaliczane przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodu podlegającego opodatkowaniu w Polsce, jeżeli oryginały dokumentów dotyczących tych wydatków są przechowywane na Ukrainie i w Polsce Spółka dysponuje jedynie kopiami tych dokumentów
1. Czy sporządzanie kopii dokumentów, znajdujących się w zasobie geodezyjnym i katrograficznym, które jest czynnością nierozerwalnie związaną z udostępnianiem zasobu, podlega VAT, czy też może być zwolnione od podatku na podstawie § 12 ust. 1 pkt 12 rozporządzenia Ministra Finansów z 24 grudnia 2009 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług? 2. Czy potwierdzeniem
Przysługuje prawo do zastosowania stawki 0% dla świadczonych usług transportu międzynarodowego.
Czy opłaty pobierane za wykonanie kopii dokumentu lub udostępnienie na płycie CD, CDRW danych zawierających informację publiczną, które nie zostały udostępnione na stronie internetowej Gminy w zakładce BIP będą podlegały opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług w/g stawki podstawowej 23%?
Opłaty pobierane przez Wnioskodawcę działającego jako organ władzy publicznej za udostępnienia kopii lub wydruków aktów prawnych nie są objęte podatkiem od towarów i usług, a tym samym nie podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
zwolnienie od podatku od towarów i usług usług sporządzania kserokopii dokumentacji medycznej dla pacjentów w celu dalszego leczenia pacjentów
Obowiązkiem pracodawcy jest założenie i prowadzenie odrębnie dla każdego pracownika akt osobowych, będących częścią dokumentacji pracowniczej. Po zmianach przepisów od 1 stycznia 2019 r. akta osobowe powinny się składać z 4 części: A, B, C i D, a nie - tak jak dotychczas - tylko z 3 części. Jednak nowe zasady prowadzenia akt osobowych stosujemy jedynie do pracowników, którzy zostali zatrudnieni od
możliwość przechowywania kopii faktur, niebędących fakturami elektronicznymi, w innej formie niż papierowa
Podatek od towarów i usług w zakresie sprzedaży dodatkowych usług medycznych polegających na kserowaniu lub drukowaniu z systemu komputerowego na wniosek pacjenta dokumentacji medycznej oraz odpłatnym badaniu ankietowym pacjentów.
Wyłączenie z opodatkowania podatkiem od towarów i usług czynności sporządzania kserokopii akt.