Indeks tematów
A B C D E F G H I J K L Ł M N O P Q R S Ś T U V W Z Ź Ż
Typ dokumentu
Tematy: informacja handlowa
Najnowsze   |   Najstarsze
Interpretacja
26.11.2015 Podatki

Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z wydawaniem Magazynu mogą stanowić koszty uzyskania przychodów?

Interpretacja
26.06.2015 Podatki

Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków na zakup usług związanych z gromadzeniem i udostępnianiem danych sprzedażowych, poniesionych na podstawie faktur wystawianych w ww. zakresie przez Kontrahentów.

Interpretacja
14.05.2014 Podatki

Czy na fakturze VAT można podawać informacje handlowe dotyczące metody ustalania ceny usługi w złotówkach, opisanej wcześniej w stanie faktycznym?

Interpretacja
05.04.2012 Podatki

Czy wynagrodzenia z tytułu usług marketingowych, logistycznych, badania jakości, obsługi finansowej płatności, elektronicznego przesyłania faktur i dostarczania informacji handlowej stanowią pośrednie koszty uzyskania przychodów, bez względu na sposób ustalania ich wartości?

Interpretacja
30.11.2011 Podatki

Jakie są skutki podatkowe zwrotu przez Spółdzielnię Mieszkaniową na podstawie obowiązującego od dnia 31 lipca 2007 r. brzmienia ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych wkładu mieszkaniowego?

Interpretacja
30.11.2009 Podatki

Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków Uczelni związanych z utrzymaniem i zachęceniem studentów do kontynuowania nauki na kolejnych latach studiów.

Interpretacja
07.09.2007 Podatki

Czy wydatki na publikowanie na stronach internetowych oraz w formie papierowej bezpłatnego magazynu dla pacjentów stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych obowiązujących do dnia 31.12.2006r.

Interpretacja
09.08.2007 Podatki

Dotyczy zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych zawierających logo firmy do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).

Interpretacja
11.12.2006 Podatki

Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów

Interpretacja
25.05.2006 Podatki

Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

Interpretacja
29.03.2006 Podatki

Czy udostępnienie bezzwrotne (przekazanie) i zwrotne (użyczenie): tablic, ekspozytorów, opisanych w stanie faktycznym, nie podlega ograniczeniom art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy tzn. wydatki te są w całości kosztem uzyskania przychodów w przypadku traktowania ww. tablic i ekspozytorów jako spełniających cechy materiałów informacyjnych?- Czy tablice lub ekspozytory udostępnione przez Spółkę, które nie

Porada
13.12.2005 Podatki

Firma będąca producentem wyrobów chemii gospodarczej ponosi koszty usług umieszczania zdjęć produktów i ich cen sprzedaży w gazetkach reklamowych sieci handlowych lub hurtowniach. Jak traktować te koszty? Czy jako reklamę publiczną, czy może limitowaną 0,25% przychodu?

Interpretacja
29.09.2005 Podatki

Czy wydatki na: wynajem Sali, wynajem niezbędnego sprzętu technicznego (np. rzutnik, ekran), wyżywienie i koszty noclegów podczas szkolenia, koszty związane z opłaceniem trenerów (krajowych i zagranicznych), dekoracja Sali wykładowej (materiały dekoracyjne, produkty), materiały szkoleniowe (ulotki, foldery, broszury) mogą stanowić k.u.p.

Interpretacja
06.09.2005 Podatki

Pytanie dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych ze szkoleniami dla swoich klientów.

Interpretacja
26.07.2005 Podatki

Czy udostępnianie sprzętu komputerowego przedstawicielom usługobiorcy na czas wykonywania obowiązków wynikających z umowy, przedmiotem której jest upowszechnianie przez usługobiorcę informacji o produktach, w odniesieniu do których Spółka świadczy usługi reklamowe na rzecz osób trzecich, nie jest nieodpłatnym świadczeniem usług na rzecz usługobiorcy?

Interpretacja
30.06.2005 Podatki

Czy koszty zakupu ulotek, materiałów informacyjnych oraz katalogów reklamowych oraz ich dystrybucji do odbiorców porzez wrzutki prasowe, wysyłkę listów, wyeksponowanie w punktach sprzedaży towarów są wydatkami, które w pełnej wysokości mogą stanowić koszty uzyskania przychodów, jako reklama publiczna?