Czy załączone dokumenty stanowią dowody potwierdzające wywóz towarów akcyzowych zharmonizowanych poza terytorium Wspólnoty,uprawniajace do zastosowania stawki VAT 0% w eksporcie towarów,zgodnie z art. 41, ust. 6 i 7 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ?
Obowiązki związane z nabyciem wewnątrzwspólnotowym wyrobów akcyzowych o kodach Nomenklatury Scalonej CN 2710 19 99 i 3403 19 80
Gdyby zamiarem ustawodawcy było umożliwienie wspólnego przemieszczania wyrobów akcyzowych o różnych statusach w jednym zbiorniku autocysterny to byłoby to wprost wskazane, poprzez odpowiednie regulacje (podobnie jak zostało to uczynione dla magazynowania w jednym zbiorniku wyrobów akcyzowych o różnych statusach w składzie podatkowym).
Brak prawa do zastosowania zwolnienia od akcyzy ze względu na przeznaczenie olejów smarowych o kodach CN 2710 19 83-99 i preparatów smarowych o kodzie CN 3403.
uznanie za podatnika z tytułu nabycia wewnątrzwspólnotowego wyrobów akcyzowych oraz moment powstania obowiązku podatkowego
opodatkowanie akcyzą aromatów przeznaczonych do wykorzystania w papierosach elektronicznych, w których składzie znajduje się alkohol etylowy
Dokumentowanie przemieszczeń na terytorium kraju poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy wyrobów energetycznych z zastosowaniem zwolnienia z akcyzy ze względu na przeznaczenie oraz zerowej stawki akcyzy ze względu na przeznaczenie
w zakresie obowiązku wystawienia uproszczonego dokumentu towarzyszącego oraz obowiązku żądania od kontrahentów części 1 dokumentu UDT przy wewnątrzwspólnotowej dostawie wyrobów akcyzowych, w której transport jest dokonywany przez nabywcę
uznanie Wnioskodawcy za podatnika z tytułu nabycia wewnątrzwspólnotowego wyrobów akcyzowych
Nie uznania przemieszczenia gazu transportowanego w Cysternach za wewnątrzwspólnotową dostawę towarów.
Skutki podatkowe przemieszczania wyrobów akcyzowych na podstawie dokumentów e-DD
Określenie, czy Spółka będzie podmiotem dokonującym nabycia wewnątrzwspólnotowego po wejściu w życie nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym w zakresie e-SAD
Brak opodatkowania transakcji sprzedaży i nabycia przez Spółkę alkoholu etylowego nieskażonego zwolnionego od akcyzy, bez dokonywania fizycznego przemieszczania lub wykorzystania tego alkoholu
Brak opodatkowania transakcji nabycia i powierzenia przez Spółkę innemu podmiotowi alkoholu etylowego nieskażonego zwolnionego od akcyzy w sytuacji bez dokonywania fizycznego przemieszczania lub wykorzystania tego alkoholu
Konieczność ujmowania w elektronicznym administracyjnym dokumencie (e-AD) ilości dodatków przemieszczanych wraz z paliwami silnikowymi objętymi procedurą zawieszenia poboru akcyzy
Obowiązki związane z importem oraz nabyciem na terytorium kraju oraz zużyciem olejów smarowych przez podmiot zużywający
Możliwość sprzedaży olejów opałowych z obniżoną stawką akcyzy z zastosowaniem uproszczenia przewidzianego w art. 89 ust. 5f ustawy o podatku akcyzowym
Dotyczący obowiązku aktualizacji danych w CRPA oraz przemieszczania olei fuzlowych o kodzie CN 3824 99 96 ze składu podatkowego do magazynu Spółki na podstawie e-DD.
Uznanie, że przemieszczenia wyrobów akcyzowych w opakowaniach jednostkowych, poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy, nie powinny odbywać się na podstawie dokumentu e-SAD lub dokumentu zastępującego e-SAD.
Sposób zakończenia przemieszczania wyrobów akcyzowych w ramach nabycia wewnątrzwspólnotowego poza Systemem oraz określenie stawki opodatkowania akcyzą
Dotyczy uznania Spółki za podmiot dokonujący nabycia wewnątrzwspólnotowego aromatów zawierających alkohol etylowy oraz przemieszczenia aromatów na podstawie e-SAD.
Rozliczenie stwierdzonych w państwie odbiorcy ubytków wyrobów akcyzowych powstałych podczas przemieszczania w ramach procedury zawieszenia poboru akcyzy.