Jakie są podatkowe skutki użyczenia pracodawcy narzędzi stanowiących własność pracownika

Jeden z naszych pracowników chciałby wykorzystywać w pracy prywatny komputer, drukarkę i skaner, ale bez żadnej rekompensaty z tego tytułu. Zgadzamy się na takie rozwiązanie. Czy możemy zawrzeć z pracownikiem nieodpłatną umowę użyczenia? Jakie byłyby ewentualne skutki podatkowe takiego użyczenia zarówno dla pracownika, jak i dla firmy?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne