07.02.2006 Podatki

Jak rozliczyć premię wypłaconą po rozwiązaniu stosunku pracy?

Z końcem listopada 2005 r. rozwiązała się umowa o pracę pracownika, który oprócz wynagrodzenia miesięcznego miał w regulaminie wynagradzania zapewnioną premię roczną wypłacaną z zysku firmy. Premię będziemy wypłacać z końcem marca br. Jak rozliczyć (podatki, składki, koszty uzyskania) tę premię dla osoby już u nas niezatrudnionej? Pracownik ten pracuje teraz gdzie indziej i tam otrzymuje wynagrodzenie.

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne