13.03.2005 Kadry i płace

Czy trzeba prowadzić dobową ewidencję czasu pracy?

Prowadzę firmę, w której zatrudniam kilku pracowników. Wiem, że mam obowiązek prowadzić dla każdego z nich ewidencję czasu pracy. Czy w tym zakresie wymagana jest dobowa ewidencja czasu pracy pracownika, czy jest możliwość, aby ewidencjonować czas pracy po zakończeniu miesiąca?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne