09.11.2023 05:00 Ubezpieczenia

Co może zrobić pracodawca, który - w wyniku pomyłki - nie „zapisał” pracownika do PPK

Nowy pracodawca, tworząc PPK, nie zawarł umów o prowadzenie PPK - w wyniku swojej pomyłki - dla dwóch osób zatrudnionych. O tym, że popełnił błąd, zorientował się dopiero po trzech miesiącach. Czy zgłaszając tych pracowników do PPK pracodawca może odprowadzić za nich wpłaty do PPK za trzy miesiące wstecz?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty