06.10.2022 08:00 Rachunkowość firm

Co robić, gdy były klient biura rachunkowego żąda zwrotu kosztów poprawy błędów

Do mojego biura rachunkowego zgłosił się były klient. Stwierdził, że źle zaksięgowaliśmy mu marzec, kwiecień i maj w 2020 r. i tym samym inne biuro musiało poprawiać popełnione przez nas błędy. Przedstawił fakturę biura rachunkowego, które obecnie go obsługuje, i zażądał zwrotu od nas jej wysokości. Faktura ta wydaje się zbyt wysoka. Mam podejrzenie, że mogła dotyczyć także innych spółek, gdyż klient miał ich kilka. Klient należał do tych "oszczędnych" i umowę wypowiedział nam na początku 2022 r. Powodem był fakt, że znalazł tańszą ofertę obsługi swojego biura (zresztą było to napisane wprost w treści wypowiedzenia).

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty