do góry
Bezpłatny dostęp na 30 dni do INFORFK skorzystaj
Pobieranie danych...
Powrót do menu głównego
  • Czy po rozwiązaniu z pracownikiem umowy o pracę można używać jego imiennego adresu e-mail

    data dodania: 18.11.2019

  • Jak wprowadzić zatrudnienie w formie telepracy

    data dodania: 11.09.2018

    Telepraca może zostać wprowadzona przy zawieraniu umowy o pracę albo w trakcie zatrudnienia. Jej uruchomienie jest zasadniczo możliwe w przypadku zawarcia przez pracodawcę z organizacjami związkowymi porozumienia lub wydania regulaminu dotyczącego stosowania warunków telepracy. Wyjątkowo podstawą świadczenia telepracy może być również wniosek pracownika, który może być skutecznie złożony niezależnie od formalnego wprowadzenia telepracy w przepisach zakładowych.

  • Monitoring w pracy – odpowiedzi na pytania z praktyki

    data dodania: 08.08.2018

    Od 25 maja 2018 r. Kodeks pracy reguluje warunki prowadzenia przez pracodawców monitoringu wizyjnego oraz monitoringu poczty elektronicznej. Monitoring wizyjny może zostać wprowadzony w ściśle określonych przypadkach. Może być stosowany tylko wtedy, gdy jest to niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, ochrony mienia, kontroli produkcji albo zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.

  • Czy wypowiedzenie umowy o pracę można wysłać e-mailem

    data dodania: 16.10.2015

    Jeden z naszych pracowników jest zatrudniony w filii przedsiębiorstwa. Pracuje w niej tylko 3 pracowników i nie ma tam działu kadr. W związku z tym 30 września 2015 r. wysłaliśmy pracownikowi wypowiedzenie umowy o pracę e-mailem. Czy takie wypowiedzenie jest prawidłowe?

Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od IFK Platforma Księgowych
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK