do góry
Bezpłatny dostęp na 30 dni do INFORFK skorzystaj
Pobieranie danych...
 
data dodania: 14.11.2017
codzienne aktualności na Twojej komórce - pobierz aplikację mobilną
 

Pracodawca nie ma obowiązku powtórnego doręczenia pracownikowi świadectwa pracy

Wysłaliśmy pracownikowi listem poleconym świadectwo pracy. Po dwukrotnym awizowaniu ten dokument wrócił do nas. Po kilku miesiącach pracownik kategorycznie domaga się wysłania mu tego świadectwa jeszcze raz. Czy musimy spełnić jego żądanie?

Nie. Pracodawca nie ma takiego obowiązku. Postąpili Państwo prawidłowo, wysyłając świadectwo pracy na podany przez pracownika adres. Należy więc uznać, że pracodawca wypełnił obowiązki w zakresie wydania świadectwa pracy.

Czytaj także: Czy świadectwo pracy można wysłać na nieaktualny adres >>

Pakiet żółtych książek - Podatki 2018

Najbardziej aktualny na rynku i najlepszy pakiet publikacji z serii podatki Vat dostępny w wersji Standard oraz Premium. Na pakiet składa się siedem publikacji prezentujących całościową informację prawną na temat podatków w 2018 r., rozliczenia PIT za 2017 r. oraz umów zlecenia i innych umów cywilnoprawnych.

Kup już za: 169.00 zł