do góry
Bezpłatny dostęp na 30 dni do INFORFK skorzystaj
Pobieranie danych...
 
data dodania: 14.11.2017
codzienne aktualności na Twojej komórce - pobierz aplikację mobilną
 

Pracodawca nie ma obowiązku powtórnego doręczenia pracownikowi świadectwa pracy

Wysłaliśmy pracownikowi listem poleconym świadectwo pracy. Po dwukrotnym awizowaniu ten dokument wrócił do nas. Po kilku miesiącach pracownik kategorycznie domaga się wysłania mu tego świadectwa jeszcze raz. Czy musimy spełnić jego żądanie?

Nie. Pracodawca nie ma takiego obowiązku. Postąpili Państwo prawidłowo, wysyłając świadectwo pracy na podany przez pracownika adres. Należy więc uznać, że pracodawca wypełnił obowiązki w zakresie wydania świadectwa pracy.

Czytaj także: Czy świadectwo pracy można wysłać na nieaktualny adres >>

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2017 Komentarz

Publikacja jest praktycznym komentarzem do ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Zawiera szczegółowe objaśnienia do każdego przepisu tej ustawy poparte przykładami, wzorami dokumentów, stanowiskami urzędowymi i orzecznictwem sądowym.

Kup już za: 34.50 zł

Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od IFK Platforma Księgowych
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK