Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 30.09.2005, sygn. PDII/415-30-2/2005, Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu, sygn. PDII/415-30-2/2005
Czy wydatki poniesione na zakup koszulek, długopisów itp. gadżetów z logo firmy, które następnie w momencie sprzedaży są wręczane klientom jako premia, stanowią koszty uzyskania przychodów objęte limitem o którym mowa w art. 23 ust.1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
P o s t a n o w i e n i e Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu, działając na podstawie art.216 i art.14a §1 i §4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8 poz.60 ze zm.) po rozpatrzeniu Pani wniosku z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie wysokości kosztów reprezentacji i reklamy, stanowiącej koszt uzyskania przychodu stwierdza, że stanowisko zawarte we wniosku jest nieprawidłowe.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty