Obowiązuje: od 2015-09-11 do 2015-12-31

Podstawa prawna:


Art. 19 - Dz.U.2018.1445  
Art. 19 - Dz.U.2019.1170  
Art. 19 - Dz.U.2022.1452  
Art. 19 - USTAWA o podatkach i opłatach lokalnych  
Art. 19 - Dz.U.2014.849  

Górne granice stawek kwotowych opłaty reklamowej w 2015 r.

- stawka części stałej opłaty reklamowej nie może przekroczyć 2,50 zł dziennie

- stawka części zmiennej opłaty reklamowej nie może przekroczyć 0,20 zł od 1 m2 pola powierzchni tablicy reklamowej lub urządzenia reklamowego służących ekspozycji reklamy dziennie.

Podstawa prawna: Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. 2014 poz. 849)

Źródło: Platforma księgowych i kadrowych - INFORFK.pl - księgowość, rachunkowość, podatki, ZUS, VAT
Copyright © 2024 INFOR PL S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.