Czy karta pracy może zastąpić ewidencję czasu pracy
Naliczamy wynagrodzenia pracowników na podstawie miesięcznych kart pracy. Karty zawierają: imię i nazwisko pracownika, liczbę godzin pracy w poszczególnych dniach, godziny nocne, urlopy, zwolnienia chorobowe i inne nieobecności. Czy musimy dodatkowo prowadzić ewidencję czasu pracy dla każdego pracownika?
PROBLEM
RADA
Nie muszą Państwo prowadzić ewidencji czasu pracy, jeżeli karty pracy zawierają wszystkie informacje dotyczące faktycznego czasu pracy każdego pracownika, na podstawie których można prawidłowo naliczyć wynagrodzenie za pracę i inne świadczenia pieniężne związane z wykonaną pracą.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się